Általános Szerződési Feltételek
A Nature Boost s.r.o. jelen általános szerződési feltételei („Feltételek”), amelynek székhelye: Radlická 112/22, Smíchov, 150 00 Prága, azonosítószám: 14057654, bejegyezve a Városi Bíróságon Prága - C szakasz, beír 396279., e-mail info@howhigh.hu, telefonszám +420 773 991 551, ("Mi" vagy "Eladó") törvény 1751. § (1) bekezdésében foglaltaknak megfelelően szabályozza a Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. rendeletek ("Ptk.") kölcsönös jogai és kötelezettségei Ön, mint vásárló, és mi, mint az eladók által megkötött adásvételi szerződéssel („Szerződés”) kapcsolatban vagy annak alapján az E-shopon keresztül a www.howhigh.hu webhelyen.
Az Ön személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos minden információt a Személyes adatok kezelési szabályzata tartalmaz, amely itt találod www.howhigh.hu/a-szemelyes-adatok-vedelmenek-feltetelei/
Jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a Szerződés szerves részét képezik. A Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek magyar nyelven készültek. Az Általános Szerződési Feltételek szövegét egyoldalúan módosíthatjuk vagy kiegészíthetjük. Ez a rendelkezés nem érinti az időszak során keletkező jogokat és kötelezettségeket a Feltételek korábbi változatának érvényessége.
Mint biztosan tudja, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért az eszközöket a Szerződésünkhöz is felhasználjuk távoli kommunikáció, amely lehetővé teszi számunkra, hogy megegyezzünk a mi és Ön egyidejű fizikai jelenléte nélkül, valamint a Szerződésben így távolról, az E-shop környezetben, a weboldal felületén keresztül kerül megkötésre ("E-shop webes felülete").
Ha a Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben a vásárlási folyamat részeként közösen megállapodtunk E-shop, ez a konkrét megállapodás elsőbbséget élvez a Feltételekkel szemben.
1. NÉHÁNY MEGHATÁROZÁS
1.1. Az Ár az a pénzügyi összeg, amelyet az Árukért fizet;
1.2. A Szállítási ár az a pénzügyi összeg, amelyet az áruk kiszállításáért fizet, beleértve a csomagolását;
1.3. A Teljes ár az ár és a szállítási ár összege;
1.4. Az áfa a vonatkozó jogi előírások szerint hozzáadottérték-adó;
1.5. A Számla az általános forgalmi adóról szóló törvénynek megfelelően kiállított adódokumentum ár;
1.6. A Megrendelés az Ön kötelező ajánlata áruvásárlási szerződés velünk való megkötésére;
1.7. A Felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a tárolást. a megrendelt Áruk és a megkötött Szerződések történetének bevitt adatai és tárolása;
1.8. Ön olyan személy, aki az E-shopunkban vásárol, akire a törvény vevőként hivatkozik;
1.9. Az áruk minden, amit az e-shopban vásárolhat.
2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS UTASÍTÁSOK
2.1. Az Áruk vásárlása kizárólag az E-shop webes felületén keresztül lehetséges. 2.2. Áruk vásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően közöljön velünk. Információ vagy Ezért a Megrendelésben rendelkezésünkre bocsátott információkat helyesnek és valósnak tekintjük. 2.3. E-shopunkon hozzáférést biztosítunk az Áruk más fogyasztók általi értékeléséhez is. Hitelesség az ilyen felülvizsgálatokat úgy biztosítjuk és ellenőrizzük, hogy a véleményeket konkrét megrendelésekhez kapcsoljuk, ezért v belső rendszerben minden értékeléshez látjuk a kapcsolódó rendelésazonosítót is, így ezt ellenőrizni és bizonyítani tudjuk a vélemény valódi fogyasztótól származik.
3. SZERZŐDÉSKÖTÉS
3.1. Velünk csak cseh, szlovák vagy magyar nyelven lehet szerződést kötni. 3.2. A szerződés megkötése távolról az E-shopon keresztül történik, míg a kommunikációs eszközök használatának költségei a Fizetni kell a távolságért. Ezek a költségek azonban nem különböznek attól az alapkamattól, amelyet ezen alapok felhasználásáért fizet (vagyis különösen az internet-hozzáférés esetén), nem kell fizetnie az általunk felszámított további költségeket a Teljes Áron felül. elvárják. A Megrendelés elküldésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy a távoli kommunikáció eszközét használjuk. 3.3. A Szerződés megkötéséhez Önnek meg kell adnia egy Rendelést az E-shopban. Ennek benne kell lennie ebben a javaslatban a következő információkat kapta:
- Információ a megvásárolt Árukról (az E-shopban a „Kosárba tesz” gombbal választja ki a megvásárolni kívánt árut);
- Információ az Árról, a Szállítási Árról, a Teljes Ár fizetési módjáról és az Áruk szükséges szállítási módjáról; ezek információk kerülnek megadásra a Megrendelés létrehozásának részeként az E-shop felhasználói környezetében, míg a vonatkozó információk Az ár, a szállítási ár és a teljes ár automatikusan megjelenik az Ön által választott Áruk, azok módja alapján szállítás és fizetés;
- Az Ön azonosítója és elérhetőségei, amelyek lehetővé teszik számunkra az áruk kiszállítását, különösen a vezeték- és vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím.
3.4. A Megrendelés létrehozása során az adatokat annak teljesítéséig módosíthatja, ellenőrizheti. Az ellenőrzés elvégzése után a "Megrendelés fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomásával teljesíti a rendelést. A gomb megnyomása előtt meg kell tennie de továbbra is erősítse meg, hogy ismeri és egyetért a jelen Feltételekkel, ellenkező esetben a Megrendelés nem lesz lehetséges teljes. A jelölőnégyzet megerősítésre és hozzájárulásra szolgál. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomása után megteszik minden kitöltött információt közvetlenül nekünk küldenek.
3.5. Megrendelését a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, miután azt kézbesítettük, egy Önnek küldött üzenettel a Megrendelésben megadott e-mail címre. A visszaigazolás mellékletként tartalmazza a Megrendelés és jelen Feltételek összefoglalóját e-mail üzeneteket. Feltételek a Megrendelés napján hatályos változatban, azaz a visszaigazoló mellékletként csatolt változatban az e-mail üzenetek a Szerződés szerves részét képezik. A Megrendelés visszaigazolásával létrejön a Szerződés köztünk és Ön között.
3.6. Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ez különösen akkor érvényes, ha az Áruk nem elérhető elérhető, vagy olyan esetekben, amikor az általunk megengedettnél nagyobb számú Árut rendel. Információ valamiről azonban az E-shopon belül mindig a maximális számú Árut előre biztosítjuk Önnek, így ez nem lehet meglepetés az Ön számára. BAN BEN Abban az esetben, ha valamilyen ok miatt nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot és elküldjük Önnek ajánlatot a Szerződés a Megrendeléshez képest módosított formában történő megkötésére. Ilyen esetben a szerződés akkor jön létre, amikor amikor megerősíti ajánlatunkat.
3.7. Abban az esetben, ha az e-shopban vagy a Megrendelésben nyilvánvalóan hibás Ár van feltüntetve, nem vagyunk kötelesek az árut visszaküldeni Önnek. ezen Ár átadására akkor is, ha a Megrendelésről visszaigazolást kapott, és így a Szerződés létrejött. Egy ilyenben helyzetében haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot és ajánlatot küldünk az új Szerződés megkötésére a -hoz képest módosított formában Megrendelések. Ebben az esetben az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Egy nyilvánvaló hiba miatt Árnak minősül például az a helyzet, amikor az Ár nem egyezik meg a többi eladónál szokásos árral, vagy hiányzik vagy megmarad egy számjegy.
3.8. A Szerződés megkötése esetén Ön köteles a teljes árat megfizetni.
3.9. Ha felhasználói fiókot állított be, azon keresztül rendelhet. Még abban az esetben is azonban köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valóságtartalmát és teljességét. A Megrendelés létrehozásának módja az azonban ugyanaz, mint a felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlónál, de előnye, hogy nem kell többször kitölteni Az Ön azonosító adatai.
3.10. Bizonyos esetekben engedményt adunk az Áruk vásárlásához. Ahhoz, hogy kedvezményt kapjon, belül kell lennie pontjában megadott mezőben kitöltötte a kedvezményre vonatkozó információkat. Ha így tesz, az Árut átadjuk Önnek kedvezménnyel.
4. FELHASZNÁLÓI FIÓK
4.1. Az E-shopban való regisztrációja alapján hozzáférhet felhasználói fiókjához.
4.2. Felhasználói fiók regisztrálásakor köteles minden megadott adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni frissítse a módosításokat.
4.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. Ezekkel a hozzáférésekkel az Öné titoktartási kötelezettség, és ezen adatok senkinek nem való átadása. Nem vállalunk felelősséget, ha visszaélnek velük nem vállal felelősséget ezért.
4.4. A felhasználói fiók személyes, ezért Ön nem jogosult harmadik félnek engedélyezni annak használatát.
4.5. Törölhetjük felhasználói fiókját, különösen, ha több mint 2 éve van nyitva nem használja, vagy ha megszegi a Szerződésben vállalt kötelezettségeit.
4.6. Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem érhető el folyamatosan, különös tekintettel a hardver szükséges karbantartására és szoftver berendezés.
5. ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONJOGOK FENNTARTÁSA
5.1. Az ár mindig az E-shopon belül, a Megrendelés-tervezetben és természetesen a Szerződésben is szerepel. Az Ár közötti eltérés esetén Az E-shopon belül az Árukra meghatározott Ár és a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár, amely mindig azonos lesz a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelés-tervezet részeként adott esetben feltüntetik a szállítási árat is feltételek, amikor ingyenes a szállítás.
5.2. A teljes ár ÁFA-val együtt szerepel, beleértve a törvényben meghatározott összes díjat.
5.3. A Szerződés megkötése után és az Áru átadása előtt a Teljes ár megfizetésére kötelezzük Önt. A teljes ár kifizetése ezt a következő módokon teheti meg, amelyeket a www.howhigh.hu/doprava-a-platba/ oldalon talál
5.4. A számlát a teljes ár kifizetését követően elektronikus formában állítjuk ki, és az Ön e-mail címére küldjük. A számla a Felhasználói fiókban is elérhető lesz.
5.5. Az Áru tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, ha kifizette a teljes árat és átvette az árut. Amikor banki átutalással történő fizetés, a végösszeg kifizetése számlánkra történő jóváírással, egyéb esetekben befizetéssel történik fizetés pillanata.
6. ÁRUK SZÁLLÍTÁSA, A DOLGOK KÁROSODÁSÁNAK KOCKÁZATÁNAK ÁTRUHÁZÁSA
6.1. Az árut az Ön választása szerint a lehető legrövidebb időn belül kézbesítjük, miközben Ön az alábbi lehetőségek közül választhat: amelyet itt talál: www.howhigh.hu/szallitas-es-fizetes/
6.2. Csak az Európai Unión belül tudunk árut szállítani.
6.3. Az Áruk szállítási ideje mindig annak elérhetőségétől és a választott szállítási és fizetési módtól függ. Személyes esetén átvétel a telephelyen, mindig e-mailben értesítjük az áru átvételének lehetőségéről.
6.4. Az áru fuvarozótól való átvétele után köteles ellenőrizni az Áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen meghibásodás esetén haladéktalanul értesítse erről a fuvarozót és minket. Abban az esetben, ha a csomagoláson hiba van, ami arra utal, jogosulatlan kezelés és a küldeménybe való belépés, nem kötelessége átvenni az Árut a fuvarozótól.
6.5. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áru átvételére vonatkozó kötelezettségét, az Általános Szerződési Feltételek 6.4 pontja szerinti esetek kivételével, az nem az Áruk Önnek való szállítására vonatkozó kötelezettségünk megszegésének következménye. Ugyanakkor az a tény, hogy Ön nem veszi át az Árut, nem jelenti a Szerződéstől való elállást köztünk és közted. Ilyen esetben azonban jogunkban áll elállni a Szerződéstől az Ön lényeges szerződésszegése miatt Szerződések megkötésére, vagy az Áruk tárolására, amelyekért a szokásos összegben fizetünk Önt. Ha a visszavonulás mellett döntünk A szerződés, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor ezt az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a jogot a szállítás árának megfizetése, vagy kártérítési igény, ha az felmerült.
6.6. Ha az árut az Ön részéről felmerült okok miatt ismételten vagy a Szerződésben foglaltaktól eltérő módon szállítják megállapodott, az Ön kötelessége megtéríteni Nekünk az ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. Fizetési részletek: ezen költségek kifizetése a szerződésben megadott e-mail címére történik, és a kézbesítéstől számított 14 napon belül esedékes e-mailben.
6.7. Az Áru veszélyes sérülése az átvétel pillanatában Önre száll át. Abban az esetben, ha Ön nem veszi át az Árut, s A Feltételek 6.4 pontja szerinti esetek kivételével az Áru sérülésének kockázata abban a pillanatban száll át Önre, amikor lehetősége nyílt átvenni, de az Ön oldalán lévő okok miatt az átvétel nem történt meg. Az Áru sérülésének kockázatának áthárítása az Ön számára azt jelenti, hogy a ezen a ponton Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen minőségromlásával kapcsolatos minden következményt.
6.8. Abban az esetben, ha az áruk nem készleten voltak feltüntetve az E-shopban, és a hozzávetőleges elérhetőség időpontja volt feltüntetve, felvesszük Önnel a kapcsolatot. mindig tájékoztassa a következőket:
- az Áruk gyártásának rendkívüli megszakítása, ami miatt mindig tájékoztatjuk Önt az új várható elérhetőségi időpontról vagy az hogy nem lesz lehetséges az Árukat szállítani;
- az áruk szállításának késése beszállítónktól, miközben mindig tájékoztatjuk Önt az új várható szállítási időről.
7. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOGOK
7.1. Garantáljuk, hogy az Áru sérülésének kockázatának az Általános Szerződési Feltételek 6.7. pontja szerinti átruházása időpontjában az Áru hibamentes, különösen, ha Áruk:
- megfelel a megállapodás szerinti leírásnak, típusnak és mennyiségnek, valamint minőségnek, funkcionalitásnak, kompatibilitásnak, interoperabilitásnak és egyéb megállapodás szerinti ingatlanok;
- alkalmas arra a célra, amelyre szüksége van, és amellyel egyetértünk;
- a megállapodás szerinti tartozékokkal és használati utasításokkal szállítjuk, beleértve az összeszerelési és telepítési utasításokat is;
- alkalmas arra a célra, amelyre az ilyen típusú árukat általában használják;
- a mennyiség, minőség és egyéb tulajdonságok, beleértve a tartósságot, a funkcionalitást, a kompatibilitást és a biztonságot, megfelelnek az azonos típusú Áruk szokásos jellemzői, amelyeket Ön ésszerűen elvárhat, még a nyilvános nyilatkozatok figyelembevételével is mi vagy egy másik személy ugyanabban a szerződéses láncban, különösen hirdetéssel vagy címkézéssel;
- tartozékokkal együtt szállítjuk, beleértve a csomagolást, az összeszerelési utasításokat és az Ön által elvárható egyéb használati utasításokat elvárni; és
- megfelel a szerződés megkötése előtt átadott minta vagy sablon minőségének vagy kivitelezésének.
7.2. A hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket a vonatkozó általánosan kötelező jogszabályok (különösen törvény 2099–2117. és 2161–2174b. §-ának rendelkezései, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. módosítva).
7.3. Abban az esetben, ha az Áru hibás, azaz különösen, ha a 7.1. cikk szerinti feltételek bármelyike nem teljesül, Ön az ilyen hiba bejelentésére és a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlására (vagyis az Áru panasztételére) e-mailben vagy levélben Azonosító adatainkkal feltüntetett címek. Panasztételhez használhatja az általunk biztosított űrlapmintát is A Feltételek 1. számú mellékletét képező fél. A hibás teljesítéshez fűződő jog gyakorlása során ki kell választania, hogyan kívánja a hibát megoldja, és Ön utólag nem módosíthatja ezt a választást a hozzájárulásunk nélkül. A panaszt Önöknek megfelelően kezeljük a hibás teljesítésből eredő jogot állította.
7.4. Ha az Áru hibás, Ön a következő jogokkal rendelkezik:
- a hiba elhárítása új Áruk hibamentes leszállításával, vagy az Áru hiányzó részének leszállításával; vagy
- a hiba elhárítása az Áru javításával,
kivéve, ha a választott hibaelhárítási módszer lehetetlen vagy aránytalanul költséges a másik módszerhez képest, amely felméri különösen a hiba jelentőségére, az árunak a hiba nélkül fennálló értékére, valamint arra, hogy más módon értékesíthető-e a hibát jelentősebb nehézség nélkül eltávolítják.
7.5. Jogunk van megtagadni a hiba elhárítását, ha az lehetetlen vagy aránytalanul költséges, különös tekintettel a hiba fontosságára. hibákat és azt az értéket, amely az Árunak a hiba nélkül lenne.
7.6. Joga van továbbá:
- ésszerű engedmény az Árból; vagy
- Elállás a Szerződéstől,
ha:
- megtagadjuk a hiba eltávolítását, vagy nem a törvényi előírásoknak megfelelően távolítjuk el;
- a hiba többször is megjelenik,
- a hiba a Szerződés lényeges megszegését jelenti; vagy
- nyilatkozatunkból vagy a körülményekből kitűnik, hogy a hibát ésszerű időn belül vagy lényegesebb beavatkozás nélkül nem orvosolják nehézségek az Ön számára.
7.7. A Szerződéstől való elállás joga nem áll fenn, ha az Áru hibája jelentéktelen.
7.8. Ha Ön saját maga okozta az Áru hibáját, nincs joga a hibás teljesítéshez.
7.9. Az Áru hibája nem az Áru elhasználódása, amely a szokásos használatból, vagy használt áruk esetén elhasználódásból ered. korábbi használatának mértékének megfelelő.
7.10. Panasztételkor írásos visszaigazolást adunk ki, amelyen a következő szerepel:
- a követelés benyújtásának dátuma;
- mi a panasz tartalma;
- milyen módszert igényel a panasz kezeléséhez;
- Az Ön elérhetőségei a panasz kezelésével kapcsolatos tájékoztatás céljából.
7.11. Ha nem állapodunk meg hosszabb időtartamban, a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül eltávolítjuk a hibákat, és tájékoztatást adunk panaszok rendezése a megadott elérhetőségeken. Ha ez az időszak hiába telik le, elállhat a Szerződéstől ill kérjen ésszerű kedvezményt.
7.12. A panasz kezeléséről e-mailben tájékoztatjuk, és visszaigazolást küldünk a panasz kezelésének időpontjáról és módjáról. Ha a panasz megalapozott, Ön jogosult a felmerült költségek megtérítésére. Önnek igazolnia kell ezeket a költségeket, pl. a szállítás áráról szóló nyugták vagy visszaigazolások. Abban az esetben, ha a hibát új Áru leszállításával megszüntették, akkor az Az Ön kötelessége az eredeti árut visszaküldeni nekünk, de a visszaküldés költségeit mi álljuk.
7.13. Ha Ön vállalkozó, köteles a hibát késedelem nélkül bejelenteni és reklamálni felfedezhették, de legkésőbb az Áru átvétele után három nappal.
7.14. Ha Ön fogyasztó, joga van a hibás teljesítésből eredő jogait érvényesíteni abban az esetben, ha olyan hiba történt. fogyasztási cikkeket az áru átvételétől számított 24 hónapon belül.
8. ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL
8.1. A Szerződéstől való elállás, azaz a közöttünk és Ön között fennálló szerződéses jogviszony megszűnése annak kezdetétől fogva okokból következhet be. és a jelen cikkben, vagy a Feltételek egyéb rendelkezéseiben meghatározott módszereket, amelyekben az elállás lehetséges kifejezetten kimondva.
8.2. Ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az üzleti tevékenysége körén kívül vásárol árut, akkor betartja a Ptk. 1829. §-ában foglaltakkal a szerződéstől a megkötéstől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Szerződések ill ha áruvásárlásról van szó, akkor az átvételtől számított tizennégy napon belül. Ha bezárnánk Olyan szerződés esetén, amelynek tárgya több áru vagy több árurész szállítása, ez az időtartam az Áru utolsó darabjának vagy részének leszállítása, valamint abban az esetben, ha olyan Szerződést kötöttünk, amely alapján az Árut leszállítjuk Önnek rendszeresen és ismételten kézbesíteni, az első kézbesítés kézbesítésének napján kezd futni.
8.3. Ön bármilyen bizonyítható módon elállhat a Szerződéstől (különösen azáltal, hogy e-mailt vagy levélben küld nekünk Azonosító adataink alatt felsorolt címek). Használhatja a z által biztosított űrlapmintát is A Feltételek 2. számú mellékletét képező pártunk.
8.4. Ön azonban fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől abban az esetben, ha a Szerződés tárgya a §-ban meghatározott teljesítés. 1837. §-a alapján.
8.5. Az Általános Szerződési Feltételek 8.2 pontja szerinti elállási határidőt betartottnak kell tekinteni, ha ennek során értesítést küld nekünk, hogy eláll a Szerződéstől.
8.6. A Szerződéstől való elállás esetén a Feltételek 8.2. pontja szerint köteles az Árut az elállást követő 14 napon belül elküldeni részünkre, és Ön viseli az áruk hozzánk való visszaküldésével kapcsolatos költségeket. Másrészt Ön jogosult a szállítási ár visszatérítésére, de csak az általunk az Áru kézbesítésére felajánlott legolcsóbb Áru szállítási módnak megfelelő összegben felajánlották. A megkötött Szerződés megsértése miatti elállás esetén a visszaküldéssel kapcsolatos költségeket is vállaljuk. árut nekünk, de ismét csak a szállítási ár erejéig a legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben Azok az áruk, amelyeket az Áruk leszállításakor kínáltunk.
8.7. A Szerződéstől való elállás esetén az Árat az elállás hatályba lépésétől számított 14 napon belül visszatérítjük arra a számlára, amelyről jóváírásra került, vagy a Szerződéstől való elállásra kiválasztott számlán. Az összeget azonban nem térítjük vissza, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy Ön bizonyítja nekünk, hogy visszaküldték nekünk. Kérjük, hogy az árut tisztán juttassa vissza hozzánk, lehetőség szerint beleértve eredeti csomagolásban.
8.8. Azonban a Szerződéstől való elállás esetén a Feltételek 8.2. pontja szerint Ön felelős az Áru értékének bekövetkezett csökkenéséért. ezen áruk természetének, tulajdonságainak és tulajdonságainak megismeréséhez szükségestől eltérő kezelésének eredményeként az Áruk funkcionalitását, vagyis azt, ahogyan egy hagyományos boltban megismerné az Árut. Ha mi vagyunk neked még nem küldte vissza a Nyereményt, jogosultak vagyunk a költségigényt a Nyeremény visszaküldésére vonatkozó követelésével beszámítani.
8.9. Bármikor jogosultak vagyunk elállni a Szerződéstől, mielőtt az árut Önnek leszállítjuk, ha ennek objektív okai vannak okok, amelyek miatt az Árukat nem lehet kiszállítani (különösen harmadik felek részéről vagy az Áru természetén alapuló okok), még a 6.9. pontban meghatározott időszak lejárta előtt. Feltétel. Elállhatunk a Szerződéstől is, ha nyilvánvaló, hogy Ön az szándékosan helytelen adatokat adott meg a Megrendelésben. Abban az esetben, ha üzleti tevékenysége részeként vásárol árut, ezért vállalkozóként bármikor jogosultak vagyunk indoklás nélkül is elállni a Szerződéstől.
9. FOGYASZTÓI VITÁK MEGOLDÁSA
9.1. A vevővel kapcsolatban az 1826. § (1) bekezdése értelmében semmilyen magatartási kódex nem köt bennünket. E) pontja alapján.
9.2. A fogyasztói panaszokat elektronikus címen kezeljük info@howhigh.hu. A panasz kezeléséről a vásárló e-mail címére tájékoztatást küldünk.
9.3. A Szerződésből eredő fogyasztói viták peren kívüli rendezése a Cseh Kereskedelmi Felügyelőség feladata, amelynek székhelye Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, azonosító: 000 20 869, internetcím: http://www.coi.cz. Az interneten található online vitarendezési platform a http://ec.europa.eu/consumers/odr címen használható megoldásra az eladó és a fogyasztó vevő között elektronikus úton kötött adásvételi szerződésből eredő viták.
9.4. Európai Fogyasztói Központ, Csehország, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, internetcím: http://www.evropskyspotrebitel.cz a kapcsolattartási pont Az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták rendezéséről online, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv (Fogyasztói jogviták megoldásáról szóló rendelet) módosításáról online).
10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
10.1. Ha a mi és az Ön jogviszonya nemzetközi elemet tartalmaz (például a Cseh Köztársaság területén kívülre szállítunk árut Köztársaság), a kapcsolatra mindig a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Ha azonban Ön fogyasztó, akkor nem ez a megállapodás törvényi szabályozásból eredő jogait érinti.
10.2. Minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesítünk. E-mail címünk a Azonosító adataink alatt található. pontjában megadott e-mail címére kézbesítjük a leveleket A szerződésben, a Felhasználói fiókban vagy azon keresztül, amelyen keresztül kapcsolatba lépett velünk.
10.3. A szerződés csak írásos megállapodásunk alapján módosítható. Ezek megváltoztatására, kiegészítésére azonban jogunk van A feltételek azonban nem érintik a már megkötött szerződéseket, hanem csak azokat a szerződéseket, amelyek a jelen szerződés hatálybalépése után jönnek létre. változtatások. A változásról azonban csak abban az esetben értesítjük, ha a Szerződés alapján rendszeresen szállítjuk Önnek az Árut és többször. A változásról legalább 14 nappal a változás hatályba lépése előtt tájékoztatást küldünk e-mail címére. Ha a változásról szóló tájékoztatás elküldésétől számított 14 napon belül rendszeres és ismételt szállítás esetén nem kapunk felmondást a megkötött szerződésről Áruk, az új feltételek a Szerződésünk részévé válnak, és a hatálybalépést követő következő áruszállításra vonatkoznak változtatások. A felmondási idő 2 hónap.
10.4. Vis maior vagy előre nem látható események esetén (természeti katasztrófa, járvány, üzemzavar, alvállalkozói kimaradások, stb.), nem vállalunk felelősséget a magasabb esetek következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért. hatalmat, és ha a vis maior helyzet 10 napnál tovább tart, akkor Önnek és Önnek jogában áll elállni a Szerződéstől.
10.5. Az Általános Szerződési Feltételek melléklete tartalmazza a reklamációhoz és a szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatványmintát.
10.6. A szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, elektronikus formában archiváljuk nálunk, de az Ön számára nem érhető el. De mindig ezeket Ön e-mailben megkapja a Megrendelés feltételeit és visszaigazolását a Megrendelés összefoglalójával, így mindig hozzáférhet a Szerződéshez és együttműködésünk nélkül. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés és a feltételek visszaigazolását.
10.7. Ha a vevő külföldről származik, az adásvételi szerződésre a cseh jog az irányadó. Ez a pont nem érinti a fogyasztó általánosan kötelező érvényű jogszabályokból eredő jogait.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. június 1-jén lépnek hatályba